Próbavásárlás a gazdasági válságban |
Írta: Temesvári Márta | |||||
2010. június 18. | |||||
A gazdasági válság hatására felértékelődik a próbavásárlások jelentősége. - Erről az Európa-szerte megfigyelhető trendről, és annak magyarországi hatásairól számolt be a próbavásárló cégeket tömörítő MSPA (Mystery Shopping Providers Association) isztambuli konferenciájának egyetlen magyar résztvevője, a Mystery Visit ügyvezetője.
„A gazdasági válság hatására kiéleződő versenyben kulcsfontosságú feladat a már meglévő fogyasztók megtartása, lojalitásának növelése, ezért az ügyfél-kiszolgálási és értékesítési tevékenységek minőségének monitorozására egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a cégek.” – mondta honlapunknak Malonyai Katalin – „A minőségbiztosítási előírások miatt a legtöbb multinacionális vállalatnál ma már Európa legtöbb országában kötelező próbavásárlással mérni a vevőkezelés színvonalát.” Ez a trend volt az egyik fő témája az Isztambulban megrendezett MSPA-konferenciának, amelyen 40 országból érkezett 170 résztvevő osztotta meg tapasztalatait egymással. Az etikus üzleti magatartás valamint a minőség és szakszerűség biztosítását céljául kitűző szakmai szövetség a világon a legnagyobb próbavásárlással foglalkozó cégeket tömörítő szervezet. "A válság Európában még javában érezteti a hatását, ugyanakkor a vállalatok egyre inkább beruházásként, mintsem költségtényezőként tekintenek a próbavásárlásokra. A próbavásárlások eredményei alapján meghozott döntések meghatározóak lehetnek mind a vállalat, mind pedig a tesztelt munkatársak számára, ezért más országokhoz hasonlóan itthon is fontos volna, hogy a cégek kizárólag megbízható ügynökségekkel végezzenek ilyen kutatásokat." - mondta Malonyai Katalin.
Hozzászólást csupán a bejegyzett felhasználó tehet hozzá!
Powered by !JoomlaComment 3.21
3.21 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved." |
< Előző | Következő > |
---|